Kommunikációs tréning -
Állatorvosi praxisok számára
Gondolta volna, hogy egy állatorvosi praxis sikere nem csak a szakmai képzettségen múlik?
Minden amit a páciens a kommunikáción keresztül érzékel, az befolyásolja, hogy mennyire lesz

- együttműködő a szakemberekkel és a személyzett többi tagjával
- elégedett a szolgáltatással
- nyitott a közös döntéshozásra
- könnyű az árelfogadtatás
- a gazdi visszatérő ügyfél
Ezt az érzékelést a rossz kommunikáció csak RONTJA.
!!! EZZEL ELLENTÉTBEN !!!
A jól kivitelezett kommunikáció JAVÍTJA az állatorvos, a szolgáltatás és a praxis megítélését is.

Állatorvosról, asszisztensről vagy recepciósról legyen szó, a kommunikáció tanulható és fejleszthető.
A hatékonyan kommunikáló szakember egyszerre képes a magas minőségben elvégzett munkája mellett, empátiát gyakorolni és asszertív módon egyeztetni a páciensekkel.
Sok képzés és irodalom érhető el a témában. De az kevés, ha a kollégák bemagolják a szükséges szövegeket. Ennél sokkal hatásosabb, ha már a kezdettől fogva meg is értik mit, mikor és miért kell használni. Ebben a megértésben segít ez a képzés, hogy a későbbiek során megtartsák és használják a tanultakat.
Miért hagyná, hogy akik a gyógyításhoz és a szolgáltatáshoz az arcukat adják és a praxist képviselik, ne rendelkezzenek olyan tudással, ami segíti őket:
- a gördülékenyebb ügyfél-kommunikációban
- a nehéz ügyfélesetek kezelésében
- az áregyeztetésben
- az egyéni stressz-szintjük csökkentésében

Erre nyújt lehetőséget az állatorvosi praxisok számára összeállított kommunikációs tréning.
4+1 lehetőség, amit az állatorvosi praxisoknak szánt képzés biztosít:
1. Gyakorlatias megközelítés
A témaköröket nem csak általánosságban járjuk körbe, hanem a résztvevők példákon keresztül ismerhetik meg a megoldásokat azokra a gyakori és komplex problémákra, amik a résztvevők mindennapjaiban gondot vagy nehézséget okoznak.
2. Modulokra épülő szemlélet
Összefüggő területeket járunk körbe, ezért holisztikus módon, a résztvevők átfogó képet kapnak arról, hogy a különböző technikák és eszközök miért fontosak, továbbá hogyan valósulnak meg a gyakorlatban, hogyan tudják utána megvalósítani és beépíteni a praxis napi működésébe.
3. Támogatás a mindennapi megvalósításban
A praxis komplex működése ellenére a legtöbb technika már kis gyakorlással is könnyen alkalmazható és bevezethető a praxis mindennapjaiba. A technikák beépülését és használatát a képzést követően, munka közben is lekövetem és a szükséges módosítási tanácsokkal segítem.
4. Kiscsoportos tréning
Mindenki felteheti a kérdéseit és megoszthatja tapasztalatait, amit utána irányított módon kielemzünk és a szükséges technikák elsajátításával elősegítjük a jövőbeli rendszeres alkalmazást.
+1 Javasolt aktív részvétel
Mindenkinek érdemes aktívan részt vennie és a témával kapcsolatos kérdéseit előzetesen összegyűjtenie. Ahogy az ügyfelek is sokszor csak a kezelés végén teszik fel az őket nyomasztó kérdéseket, ez ugyanúgy jellemző a praxisban dolgozókra is, ha egy problémával szembekerülnek.

Ha az Ön praxisában is problémát szokott okozni a kommunikációs készségek hiánya vagy szeretné kollégáit fejleszteni, akkor ez a képzés lehetőséget nyújt, hogy csapata támogatást kapjon és a praxis is versenyelőnyre tegyen szert.